Meld uw terugleverprobleem

Via onderstaand formulier geeft u problemen met terugleveren aan ons door. 

Bent u een zakelijke klant met een grootverbruik aansluiting? Meld dan uw terugleverprobleem via ons storingsnummer op 0800 9009.

Wat gebeurt er met uw melding?

Nadat we het ingevulde formulier hebben ontvangen, gaan we van start met ons onderzoek om de oorzaak van de spanningsproblemen te achterhalen. Een van de eerste stappen is het op afstand uitlezen van de slimme meters die zich bevinden op dezelfde hoofdleiding als uw aansluiting. U merkt hier niets van. Onze technische afdeling analyseert vervolgens deze gegevens om de oorzaak van de problemen te vinden. Het volledige onderzoek duurt ongeveer 3 maanden.

Zodra de uitslag van het onderzoek bekend is, ontvangt u van ons een e-mail. 

Heeft u al een melding gemaakt en wilt u de status van uw melding weten? Dan vragen wij u om een reactie te geven op de e-mail die u van ons heeft ontvangen.

Uw gegevens

Uw terugleverprobleem

Uw omvormer

U vindt het vermogen op het typeplaatje op de omvormer en in de specificaties van uw aankoopbewijzen.

Betreft het een 1-fase- of 3-fasen-omvormer?

Een omschrijving van uw omvormer vindt u op het typeplaatje op de omvormer en in de technische omschrijving van de installatie. Raadpleeg uw aankoop-papieren of installateur.

Een realistische inschatting van de lengte van de kabel is voldoende.

De doorsnede van de kabel is te vinden in de technische omschrijving van de installatie. Raadpleeg uw aankoop-papieren of installateur.

Uw zonnepanelen

Opmerkingen