Schade aan meterkast

Iets dat u hoopt dat nooit gebeurt: brand-, water-, of stormschade aan uw meterkast. Wanneer dit gebeurt, moet er veel geregeld worden. Wij helpen u daarbij. Op deze pagina leest u wat u kunt verwachten, wat wij doen en wat u moet doen.

Is er op dit moment een acuut onveilige situatie door brand-, water-, of stormschade?

Neem dan gelijk contact op met onze storingsdienst. De storingsdienst is 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 0800 9009.

Wat u moet doen als u weer gebruik wilt maken van stroom en/of gas

Voordat wij de aansluiting voor stroom en/of gas kunnen herstellen, moet de meterkast eerst hersteld zijn. Een erkend installateur kan u hier bij helpen en zorgt ervoor dat uw meterkast weer aan de eisen voldoet.

Is de meterkast hersteld? Neem dan contact met ons op

Zodra de meterkast is hersteld, kunnen wij aan het werk. Hiervoor is het belangrijk dat u contact met ons opneemt. Telefonisch beoordelen wij wat nodig is om de aansluiting voor stroom en/of gas te herstellen. Hierbij kijken we naar:

  • Is er een contract bij een energieleverancier actief?
  • Wat is de aanleiding van de afsluiting?
  • Hoe is de aansluiting afgesloten?
  • Wat is er nodig om de aansluiting weer aan te sluiten?

Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 08.00 en 17.00 uur via 088 542 64 44.