Uw Mijn Liander-account

Regel uw energiezaken snel en eenvoudig in Mijn Liander. In uw persoonlijke omgeving heeft u een actueel overzicht van de stroom- en gasaansluiting(en), uw opwekinstallatie en uw thuisbatterij. Ook past u eenvoudig uw gegevens aan.
Vrouw met tablet in handen

    De aansluiting bekijken en gegevens wijzigen

    Wilt u energie opwekken? Bekijk in Mijn Liander of de aansluiting geschikt is voor installaties zoals zonnepanelen, een warmteboiler en/of een laadpaal voor een elektrische auto. Voor advies kunt u het beste contact opnemen met een erkend installateur. In Mijn Liander vindt u ook een verwijzing voor het aanmelden van de teruglevering. Samen met uw energieleverancier maakt u afspraken over de teruglevering.

    Wat kunt u nog meer in Mijn Liander?

    • U kunt het automatisch uitlezen van uw meterstanden aan- of uitzetten
    • Voeg meerdere adressen toe op één account. Zo ziet u welk aansluitadres gekoppeld is aan welke aansluiting (plus EAN-code)
    • Het inzien van storingen en aanmelden voor SMS-updates bij storingen
    • Bekijk uw jaarlijkse netbeheerderskosten
    • Volg de status van uw aanvraag. Ook kunt u in Mijn Liander de aanvraag annuleren. Let op! Dit kan alleen als de aanvraag in de intake of voorbereidingsfase zit en u zelf de aanvrager bent.
    • Controleer of u in aanmerking komt voor een slimme meter en vraag deze aan. 
    • Ook kunt u controleren of de slimme meter een storing heeft.

    Veelgestelde vragen over Mijn Liander